Журнал «FEMbook» є проектом Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки і менеджменту СумДУ.

ОБЛИЧЧЯ З ОБКЛАДИНКИ

Катерина Шевченко – студентка 4 курсу спеціальності «Маркетинг» Навчально-наукового інституту БіЕМ. Цього року ім’я дівчини занесли до «Книги рекордів освіти Сумщини»* за такі наукові досягнення:

  1. Диплом І ступеня за підсумками І етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та управління у сфері торгівлі» у 2020/2021 н.р.
  2. Диплом І ступеню Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища» у 2022/2023 н.р.
  3. Науково-дослідна робота «Інноваційні трансформації в енергетиці для сталого розвитку та національної безпеки: smart-технології та екологічна відповідальність».

*Книга рекордів освіти Сумщини заснована у 2015 році з метою створення літопису найвищих досягнень здобувачів освіти та студентів закладів освіти. До неї заносяться 5 осіб щороку за особливі досягнення у всеукраїнських та міжнародних конкурсах, турнірах тощо.

Сьогодні спілкуємося з Катею про її наукові інтереси, плани на майбутнє, мотивацію та відпочинок (спойлер – відпочивати дівчина не дуже любить).

Катерина Шевченко – студентка ННІ БіЕМ, чиє ім’я занесли до «Книги рекордів освіти Сумщини»

Катерина Шевченко – студентка ННІ БіЕМ, чиє ім’я занесли до «Книги рекордів освіти Сумщини»

FB: Чому вирішили займатися науковою діяльністю?

Катерина: До навчання в університеті я навіть про це не думала. Але коли вступила та зарекомендувала себе як відповідального та націленого на результат студента, то викладачі одразу почали залучати мене до написання наукових тез, статей, а потім і наукових робіт. Мені сподобалася ця діяльність, адже я почала поглиблено вивчати цікаві для себе напрямки.

FB: Які маєте наукові інтереси?

Катерина: Мої наукові інтереси повʼязані з дослідженням електронної комерції, інновацій, цифровізації у сфері маркетингу. Також нещодавно відкрила для себе новий науковий інтерес – це екологія, у якому й отримала перемогу на Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт.

FB: «Інноваційні трансформації в енергетиці для сталого розвитку та національної безпеки: smart-технології та екологічна відповідальність» – наукова тема, яка фінансується Міністерством освіти і науки. Ви виконували частину цієї роботи, яка стосувалася дослідження принципів цифрової трансформації енергетичної галузі. Звучить складно. Розкажіть, будь ласка, про цю роботу.

Катерина: Науково-дослідна робота спрямована на привернення уваги до збереження навколишнього середовища та необхідності розвитку екологічно орієнтованих конкурентних переваг підприємств за допомогою інструментів цифрового маркетингу. Сьогодні зелена трансформація економічного сектору нерозривно пов’язана з усіма сферами діяльності суспільства: змінюються глобальні та вітчизняні запити ринку та окремих споживачів, зростає рівень екологічної обізнаності та культури, з’являються нові шляхи комунікації бізнес-сектору та суспільства. Технології цифрового маркетингу забезпечують усіх учасників ринку релевантною інформацією про вплив діяльності компаній на довкілля, вироблення екологічно безпечної продукції та використання ресурсозбережувальних технологій, що формує відповідний імідж підприємств на ринку та зелені конкурентні переваги. Наукова робота буде корисною для тих підприємств, які використовують цифрові канали комунікації зі споживачами для формування екологічного іміджу та забезпечення зелених конкурентних переваг на міжнародних та вітчизняних ринках.

FB: Які емоції відчули, коли дізналися про те, що потрапили до «Книги рекордів освіти Сумщини»?

Катерина: Це дійсно було для мене несподіванкою. Я відчула радість та задоволення від виконаної роботи. Також я отримала багато похвали від близьких, друзів та викладачів – це було мега приємно

FB: Які плани на майбутнє?

Катерина: У планах магістратура та, можливо, аспірантура. Також бажаю отримати стажування або гарну роботу (розглядаю й науковий напрям) у період навчання в університеті.

FB: Ким у професійному спрямуванні уявляєте себе за кілька років?

Катерина: Хочу працювати за своєю спеціальністю «Маркетолог», а так як це велика сфера, то найбільш привабливі вакансії для мене – це інтернет-маркетолог, SEO-спеціаліст, бізнес-аналітик, маркетолог, бренд-менеджер, контент-менеджер. Ще не визначилася точно. Також бажаю вивчити сферу IT і поєднати маркетинговий та інформаційно-технологічний напрями в майбутній роботі.

FB: Що чи хто мотивує, надихає Вас на працю?

Катерина: Я сама собі мотивація, якщо можна так сказати. Я завжди полюбляла бути першою у всьому, до чого докладаю зусиль. Також мене надихають мої батьки, адже вони завжди пишаються мною та очікують нових звершень.

FB: Як відпочиваєте? Маєте хобі?

Катерина: Якщо чесно, відпочивати я не дуже люблю, адже завжди хочу бути в русі. Тому у вільний час удосконалюю свою англійську мову (ходжу на курси, дивлюся фільми, читаю статті). Також завжди шукаю собі цікаві відео на ютубі в маркетинговому спрямуванні. Ну і ще варіантом відпочинку для мене є, звісно, зустріч з друзями або родиною.

FB: Як працювати ефективно? Порадьте декілька дієвих лайфхаків.

Катерина: Завжди все занотовувати (так точно нічого не забудеш); спочатку виконувати складні завдання, а потім – легкі; ніколи не відкладати завдання на потім: зараз – це найкращий час для виконання; при роботі краще відсторонити себе від звуків навкруги, тому що так набагато складніше сконцентруватися.

Вітаємо Катю з визначним досягненням. Сподіваємося, що її наукові здобутки впровадяться практично та змінять світ на краще. Нових звершень!

Спілкувалася студентка Олена Ісаєва

Інші записи у випусках

Students life

Students life

Кращі студенти ФЕМу — 2019 19 листопада в студентському клубі «Спортлайн» відбулась церемонія нагородження номінантів щорічної премії «Кращий студент СумДУ».…
ФЕМ без кордонів

ФЕМ без кордонів

Місто на узбережжі
Події

Події

Випускний — 2020 24-го січня цього року відбулася важлива подія в житті нашого Інституту – вручення дипломів випускникам-магістрам. Церемонія розпочалась…