Must read
У світі, переповненому інформацією та технологіями, читання посідає особливе місце в наших серцях. Сторінки книги, неважливо новинка це чи старе видання, відкривають нам двері до незвіданих світів та безмежних можливостей. Читання — це не просто хобі; це те, що живить наш інтелект і збагачує наше життя. У цифрову епоху, коли екрани та постійні сповіщення часто домінують над нашою увагою, взяти до рук книгу і зануритися в історії на її сторінках має навіть певний заспокійливий ефект.
Книжковий клуб СумДУ підібрав цікаві книги у жанрі нонфікшну, які будуть корисні для студентів ННІ БіЕМ. Якщо ви прагнете розширити свої горизонти та посприяти своєму професійному зростанню, ця підбірка саме для вас!
Першою в нашому списку є книга Авінаша К. Діксіта та Баррі Дж. Нейлбаффа «Мистецтво стратегії». Стратегічне мислення — це мистецтво перевершити суперника, усвідомлюючи, що суперник намагається перевершити тебе. Це також мистецтво пошуку шляхів до співпраці, навіть коли інші керовані винятково особистим зиском. Це мистецтво тлумачити й виявляти інформацію. А ще мистецтво ставити себе на місце іншого, щоб передбачити його вчинки й уплинути на них. Автори книжки вважають, що майстерне стратегічне мислення за таких численних і розмаїтих ситуацій і надалі залишається мистецтвом, але в основі його є кілька простих базових принципів — так і виникає ціла наука стратегії, а саме — теорія гри. Ця книжка для тих, хто хоче досягти більшого у бізнесі та житті, використовуючи науково доведені стратегії, а також для тих, хто захоплюється математикою і теорією ігор.
Наступна книга, яку ми радимо — «Взаємодія з ворогом. Як працювати з людьми, які не викликають ні довіри, ні симпатій» Адама Кехейна. Усім нам знайома ситуація, коли потрібно розв’язувати певну проблему, але залучені в цей процес люди мають цілковито різні бачення подальших дій. Рішення затягується, робота стоїть на місці, переговори займають години, дні, тижні… Адам Кехейн допомагає примирити сторони конфліктної ситуації. Він пропонує чіткий план дій щодо того, як можна співпрацювати з кимось особисто неприємним і кардинально іншим. Його методика дозволить легко уникати неприємних моментів удома, на роботі й у повсякденному житті та досягати поставлених цілей. Автор книжки має досвід консультацій щодо розв’язання надскладних міжнародних питань, тож обов’язково допоможе впоратися з менш заплутаними й не такими затягнутими в часі проблемами.
Тим, хто цікавиться підприємницькою діяльністю, радимо звернути увагу на книгу «Rework» Джейсона Фрайда. Вона ламає шаблони традиційних бізнес-порад. Книна заперечує необхідність бізнес-планів, зовнішніх інвесторів та надмірної роботи, пропагуючи простіший, орієнтований на дію підхід. «Rework» пропонує поради щодо підвищення продуктивності, економічно ефективні стратегії виходу на ринок та нестандартні ідеї для підприємців, власників малого бізнесу та тих, хто шукає більш ефективний шлях до успіху.
Для кращого розуміння процесів найму радимо книгу «Конкуренція в новому світі праці», яка написана Кейт Феррацці, Ноель Вейріч та Кіаном Ґохаром і є актуальним дослідженням сучасної конкуренції у сфері праці та організації роботи різних компаній. Книжка зосереджується на тому, як змінюється природа конкуренції у світі, де з’являються нові виклики, такі як пандемія, а також нові технології, які роблять світ більш глобалізованим, коли деякі традиційні сфери діяльності стають застарілими. Книжка відповідає на питання, які стосуються того, які навички і які кваліфікації будуть потрібні у майбутньому, щоб успішно працювати в цьому новому світі. Автори також досліджують вплив конкуренції на людей, які працюють, і на компанії, які наймають працівників. Книжка буде цікавою для майбутніх бізнесменів, HR-фахівців, менеджерів, підприємців та всіх, хто зацікавлений в особистому та корпоративному розвитку.
Останньою нашою рекомендацією є книга «Ви те, що ви робите». Бен Горовіц, видатний венчурний інвестор та експерт з менеджменту, досліджує критичну роль корпоративної культури в організаціях. Спираючись на історію та сучасну практику, він пропонує несподівані поради, які допоможуть керівникам побудувати стійку корпоративну культуру. Горовіц визначає корпоративну культуру як основу прийняття рішень у компанії та наголошує на важливості цілеспрямованої її розбудови. Книга допомагає організаціям зрозуміти свою стратегію та побудувати успішну культуру, підкреслюючи, що те, ким ви є як компанія, визначається вашими діями, а не лише вашими словами чи переконаннями. «Ви те, що ви робите» має на меті допомогти лідерам створити корпоративну культуру, до якої вони прагнуть і частиною якої хочуть бути інші.
Сподіваємось ці книги будуть для вас корисними. Бажаємо приємного читання!
Студентка Карина Храмова