Не знаєш що почитати? Всеукраїнський рейтинг «Книжка року-2020» назвав кращі книги 2020 року. Експерти проаналізувати 1000 книг, та виділили 100 номінантів у 7 категоріях.
Ми вам розкажемо про кращі книги про бізнес, економіку та успіх.
У книзі «Вінстон Черчилль, СЕО» сформульовані 25 уроків лідерства Вінстона Черчилля, які дали йому змогу стати славетним стратегом, тактиком, політиком, оратором, менеджером. Кожен урок доповнюють коментарі, що дають змогу застосувати ці правила в нинішніх умовах.
Інфографіка — це візуальне відображення інформації, що допомагає легко сприйняти, запам’ятати й ефективно застосувати надалі. У цьому виданні міститься 50 інфографік, створених на базі найбільш затребуваних книжок-бестселерів, присвячених саморозвитку й особистій ефективності. На кожному развороті ви знайдете корисні поради з саморозвитку: як розвивати силу волі, секрети ефективної поведінки, 20 звичок, від яких потрібно позбавитися, щоб стати успішним, психологія оптимального досвіду тощо.
Роберта Айґера вважають одним із найуспішніших та інноваційних СЕО світу. Він розширив присутність Disney за межами Сполучених Штатів, створивши план розвитку на міжнародній арені. У книзі він розповідає, як йому вдалося реалізувати подібні масштабні проекти, підвищити ефективність команди і лояльність глядачів. Дізнатися секрети його успіху ви можете саме з цієї книги.
У цій книжці відомий журналіст-розслідувач Олівер Булло вирушає в подорож Грошокраєм — таємною країною, де розквітають пишним цвітом беззаконня й корупція. Булло простежує шляхи, якими протягом трьох останніх десятиліть злочинці-політики та бізнесмени переправляють вкрадені гроші по всьому світу. Він викриває установи в Європі та США, які стали машинами для відмивання грошей, розповідає, як багатії уникають контролю, вишукує героїв-активістів, які чинять опір корупції, і закликає всіх пристати до них.
У цьому виданні Емі Вебб пояснює, що таке ШІ та яку роль відіграла Велика дев’ятка (Google, Amazon, Apple, IBM, Microsoft, Facebook, Baidu, Alibaba, Tencent) у його розвитку; пропонує сценарії перебігу подій упродовж наступних 50 років; окреслює ризики переходу від штучного вузького інтелекту до сильного штучного інтелекту та штучного надрозуму; пропонує тактичні та стратегічні рішення проблем, які виникнуть за наведеними сценаріями, а також конкретний план перезавантаження сьогодення. Ви знайдете відповіді на важливі запитання: ким насправді є корпорації Великої дев’ятки — новими месіями чи вершниками технологічного апокаліпсису. І що чекає на світ, трансформований інтелектуальними системами, які не поділяють нашого бачення майбутнього.
Дмитро Дубілет – один із найбільш медійних, позитивних та ефективних підприємців країни. Здається, що все, за що він береться, йому вдається – і бізнес-проєкти, і проєкти для держави. У 20 років він продав перший бізнес з оцінкою в $ 100 тис. У 28 став IT-директором «ПриватБанку».
Дмитро ділиться особистим досвіом про практичні речі і про те, що надихає: про розробку бізнес-ідей, побудову команди, маркетинг, продажі, а також 50 ідей, як втілити принципи Дмитра і домогтися свого.
Ця книга про менеджерів екстра-класу, які ніколи не прагнули потрапити на держслужбу, але з примхи долі стали управлінцями і змусили систему давати фізично відчутний результат.
У книзі «А тепер спробуйте щось дивніше: як вижити в креативному бізнесі і лишатися невичерпним джерелом ідей» зібрані найбільш корисні поради (233, якщо бути точними), які дозволяють створювати нові ідеї кожного дня. Якщо ви працюєте у креативній галузі, то обов’язково знайдете серед цих порад ту, що допоможе вам знайти нове візуальне або концептуальне рішення. Хочете вдосконалити взаємодію з клієнтами, створювати оригінальні дизайнерські рішення, проводити успішні презентації та взагалі здобути творчу впевненість? Рішення знаходяться у цій книзі.
«Чорне золото», символ влади та невіддільний атрибут сильних світу цього. Нафта — найпотужніше джерело достатку й найміцніша валюта сьогодення. Ця складна суміш вуглеводнів має ще складнішу та цікавішу історію впливу на формування економічного світоустрою.
Усім нам знайома ситуація, коли потрібно розв’язувати певну проблему, але залучені в цей процес люди мають цілковито різні бачення подальших дій. Рішення затягується, робота стоїть на місці, переговори займають години, дні, тижні…
Адам Кехейн допомагає примирити сторони конфліктної ситуації. Він пропонує чіткий план дій щодо того, як можна співпрацювати з кимось особисто неприємним і кардинально іншим. Його методика дозволить легко уникати неприємних моментів удома, на роботі й у повсякденному житті та досягати поставлених цілей. Автор книжки має досвід консультацій щодо розв’язання надскладних міжнародних питань, тож обов’язково допоможе впоратися з менш заплутаними і не такими затягнутими в часі проблемами.
Чому в Україні початку 90-х відбувалися саме такі зміни, а їх наслідки — значно гірші від очікувань? Тогочасні трансформації економіки та суспільства ще довго викликатимуть інтерес, як і дихотомія «гроші — влада». Неупереджений аналіз фінансово-банківської системи дозволяє відповісти на ці та багато інших питань, адже банки — саме ті структури, де зв’язок великих грошей та реальної влади найпомітніший. Стисла розповідь про економічні здобутки та прорахунки тих часів вдало доповнена унікальними спогадами тих, хто брав участь у реальних змінах.
«Міфи про PR» Річа Лі — це цілком новий погляд на сферу зв’язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань. Зокрема, що найголовніше,— розвінчує міфи про PR, що часто формують у нашій свідомості не зовсім правильне розуміння сутності інформаційного простору навколо нас. Книжка стане в пригоді не тільки PR-гуру чи тим, хто пов’язує з PR свою професійну діяльність, а й тим, хто хоче орієнтуватись у сучасному світі комунікації, де зв’язки з громадськістю посідають базовий щабель.
Prozorro — найвідоміший державний стартап в Україні. Залишивши позаду стару систему держзакупівель, він постав як сучасна компанія із потужним штатом розробників і новими підходами до менеджменту й маркетингу. Відколи проект з’явився в Україні, змінилося два склади парламенту і чотири уряди, але Prozorro далі розвивається та, здається, міцно тримається на ногах. Однак чи насправді це так?
Всі ми дивилися серіали від «Netflix», а чи знаєте історію створення цього проекту? Найдраматичніша бізнес-історія: як прямувати за мрією, коли всі навколо впевнені, що тобі не вдасться. Ви тримаєте у руках книгу спогадів співзасновника всесвітньо відомої стримінгової платформи Netflix підприємця Марка Рендольфа.
Ця книга спогадів не є бізнес-підручником, та вона містить корисні поради успішного бізнесмена, як перетворити перспективну ідею на прибутковий бізнес-кейс.
Створено на основі https://www.yakaboo.ua/, https://knyzhkaroku.online/?page_id=10
Головний редактор Юлія Опанасюк