Вакулішина Ірина, студентка спеціальності “Маркетинг”
Знайомтесь, це Вакулішина Ірина, студентка спеціальності “Маркетинг”, переможниця Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації “Економіка та управління у торгівлі” (здобула 3-тє місце), науково-творчого конкурсу, що проводився у рамках студентської олімпіади з аграрного маркетингу (2-ге місце) та олімпіади за цією дисципліною (3-тє місце). Їй подобається читати книжки, як художню літературу так і нехудожню, дивитися серіали, цікавитися культурою Азії (музична індустрія, статті про туристичні місця, життєвий устрій і просто новини) й особливостями маркетингової діяльності азійських брендів.
Ми поговорили з Іриною про її здобутки в науці.
FB: З чого почався Ваш шлях у науці?
Ірина: З написання тез на студентську наукову конференцію в універститеті на першому курсі.
FB: Чи довго Ви писали наукову роботу?
Ірина: Моя робота – це дещо перероблені вже написані в рамках навчальних дисциплін обов’язкові домашні завдання й на їх об’єднання в фінальну роботу пішло близько двох тижнів.
FB: Що надихає займатися науковою діяльністю?
Ірина: Цікава тема чи спеціалізація.
FB: Які плани у науці на найближчі три роки Ви маєте?
Ірина:Планую розкрити більше одну із тем, на яку вже писала тези та робила доповіді на третьому курсі.
FB: Які якості мають бути притаманні успішному молодому науковцю сьогодні?
Ірина: Завзятість та терпіння, адже на написання будь-якої праці може піти не один тиждень.
FB: Дайте лайфхак майбутнім учасникам конкурсів
Ірина:У будь-якому виді діяльності або хобі можна знайти відголос своєї спеціальності, достатньо придивитися й ви знайдете цікаву тему, саме для вас і станете її знавцем!
Ось такі яскраві у нас студенти! А в наступних статтях ми розкажемо про інших переможців.
Головний редактор
Юлія Опанасюк